پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 36370
نویسنده : ygyg

دانلود فیلم جدید ، فوق العاده دیدنی و اکشن ۳۰۰ خیزش یک امپراطوری

۳۰۰ Rise of an Empire 2014 دانلود فیلم

نقد و بررسی فیلم ۳۰۰ خیزش یک امپراطوری Rise of an Empire

| دانلود فیلم ۳۰۰ خیزش یک امپراطوری با کیفیت خارق العاده ۷۲۰p , با لینک مستقیم |

300 Rise of an Empire 2014 bia2fun.in  دانلود فیلم 300 خیزش یک امپراطوری   300 Rise of an Empire

 

نام فیلم : ۳۰۰: Rise of an Empire
ژانر : اکشن | درام | فانتری
کارگردان : Noam Murro
نویسنده : Zack Snyder
بازیگران : Sullivan Stapleton, Eva Green, Lena Headey
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
زمان : ۱۰۲ دقیقه
امتیاز : ۶٫۹/۱۰
کیفیت : خارق العاده ۷۲۰p
فرمت : MKV
حجم : ۷۰۰ MB
خلاصه داستان : بخشی از «۳۰۰: خیزش امپراطوری» پیش درآمدی بر قسمت قبل، بخشی همزمان با آن (اما در مکان متفاوت) و باقی آن، داستان را از انتهای قسمت قبل پیش می‌گیرد. با مرگ شاه لئونیداس قهرمان جدیدی مورد نیاز است. این قهرمان در تمیستوکلس آتنی (با بازی سالیوان استاپلتون) نمود پیدا می‌کند…

 

قسمت دوم فیلم » ۳۰۰ » با نام « ۳۰۰: خیزش یک امپراطوری » قرار هست در سال ۲۰۱۴ به اکران عمومی درآید. قسمت اول این فیلم که در سال ۲۰۰۶ اکران شده بود، ایرانیان را وحشی و بی تمدن به جهانیان معرفی کرد و در این میان از تحریف حقیقت هم چشم پوشی نکرد.

اینبار در « گزارش ویژه » قصد داریم تا پرونده فیلم « ۳۰۰ : خیزش یک امپراطوری » را بطور کامل ( با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز از این فیلم منتشر شده ) باز کرده و ببینیم که این فیلم قرار هست چه باشد و چه بخشی از تاریخ ایران را بازگو کند.

داستان فیلم درباره چیست ؟

داستان فیلم قرار هست دنباله ای بر قسمت اول باشد و اتفاقات بعد از جنگ لئونیداس و سپاهیانش با خشایار شاه که جنگ « ترموپیل » نام داشت، باشد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره اینکه فیلم قرار هست به کدام جنگ ایران و یونان بپردازد منتشر نشده اما از تریلر فیلم می توان تقریباً بطور قطعی گفت که « ۳۰۰ : خیزش یک امپراطوری » قرار هست درباره جنگ « سالامیس » باشد که پس از جنگ « ترموپیل » رخ داد.

چه اتفاقاتی در جنگ «ترموپیل» رخ داد؟

براساس اطلاعات تاریخی، خشایارشاه پس از اینکه سپاه لئونیداس را مغلوب کرد و ترموپیل را فتح کرد، سریعاً آتن را به کنترل خود درآورد و برای اینکه آتش زدن « سارد » که در حمله یونایان به ایران در زمان داریوش هخامنشی رخ داده بود را تلافی کند، رسما ارگ تاریخی آتن را به آتش کشید و به خاکستر تبدیل کرد! قسمت اول فیلم « ۳۰۰ » نیز درباره همین جنگ بود که در نهایت با مرگ لئونیداس و سپاهیانش پایان پذیرفت.

قضیه جنگ « سالامیس » چیست؟

در مورد این جنگ روایت های متفاوتی وجود دارد اما به جهت اینکه هیچکدام از آنها مستند و قابل اتکا نیستند، نمی توان نظر قطعی درباره این جنگ داد. با اینحال داستانی که از جانب تاریخ نویس مشهور یونانی « هرودوت » در مورد این جنگ نوشته شده، در حال حاضر مورد استفاده ترین روایت از این جنگ برای مورخان محسوب می شود.

داستان این جنگ از این قرار است که یونانیان پس از تصرف آتن توسط خشایارشاه، به جزیره ای به نام « سالامیس » فرار کردند و در آنجا درباره چگونگی مقابله با سپاه ایرانیان به بحث و گفتگو نشستند. در میان گزینه های متعدد بزرگان یونان که به جنگ متقابل با ایران در نقاط مختلف یونان و حتی خودِ آتن حکایت داشت، یکی از بزرگان به نام « تمیستوکلس » معتقد بود که باید با ایرانیان در جزیره « سالامیس » مقابله کرد اما نظریه وی مورد تائید هیچکس از بزرگان یونان قرار نگرفت. تمیستوکلس اما در یک اقدام عجیب و غیرمنطقی، نامه ای به شاه ایران نوشت و در آن خود را عاشق ایران و ایرانی معرفی کرد و از شاه خواست تا هرچه سریعتر کار مردم یونان را یکسره کند چراکه آنان در حال فرار هستند! این پیغام عجیب و غریب آنطور که در تاریخ نگاشته شده، توسط خشایارشاه پذیرفته شد و وی از مشاورانش خواست تا درباره حمله به این منطقه اظهار نظر کنند.

در میان انبوه اظهار نظرات موافق لشگرکشی به « سالامیس » تنها فردی که مخالف این قضیه بود ، یکی از مشاورین زن شجاع پادشاه به نام « آرتمیس یکم کاریا » بود. خشایارشاه زمانی که دلیل مخالفت آرتمیس یکم کاریا با این جنگ دریایی را جویا شد، آرتمیس دلیلش را اینطور بیان نمود :

” من که در تمامی نبردهای شاه به لحاظ شجاعت و فداکاری از احدی کمتر نبوده‌ام، عرضم این است که نیروهای خود را بی جهت تلف نکنید و از رزم دریایی احتراز جوئید زیرا یونانیان در کار دریا برتری دارند. چه الزامی در این کار است؟ مگر سایر نقاط یونان در ید اقتدار شاه نیست؟ دیگر احدی در مقابل پادشاه امکان اظهار وجود ندارد. آنها که تاکنون با شهریار ما در افتاده‌اند، بطوری که سزاوار بوده، همه سرکوب شده‌اند. نیروها را همانجا که همین اکنون مستقر هستند، باقی بگذارید. خواه تا پلوپونز (یونان جنوبی) پیش بتازید یا در همین جا بمانید، باز مقصود همایونی حاصل است و یونانیها قدرت ندارند که در مقابل عظمت و سطوت شهریاری استقامت و پایداری کنند. من نگران آن هستم که شکست در این جنگ دریایی، شکست در دیگر جبهه‌ها را در پی داشته باشد. نکتهٔ دیگری هم هست. شهریاران بزرگ غالباً ندیمانی ناباب دارند و سروران بد را چاکران شایسته خدمتگزارند. شاهنشاه که برترین سرور جهان است، چاکران شایسته و باکفایتی ندارد. کسانی که عنوان دستیاران شاهی را دارند یعنی سرکاران مصری، قبرسی، کیلیکی (ایالتی باستانی در آسیای صغیر) و پامفیلگی (ایالتی باستانی در آسیای صغیر) افرادی باطل و بی اثر بیش نیستند. “

این اظهار نظر قاطعانه آرتمیس که در آن زمان به نظر می رسید کمتر فرمانده مردی جرئت بر زبان آوردنش را داشته باشد، به نظر خشایارشاه جالب آمد اما با اینحال وی تصمیم گرفت با نظر جمع تصمیم بگیرد و به همین دلیل لشگرکشی دریایی به منطقه مذکور آغاز شد.

پس از رسیدن سپاه ایران به این منطقه ( طبق گفته یونانیان تعداد سپاه ایران حدود ۵ میلیون نفر بودند که به نظر می رسد یک اغراق محض باشد! عدد منطقی در این بین می تواند حول و حوش ۳۰۰ هزار سپاهی بوده باشد. ) ، فرماندهان متوجه شدند که به دلیل تنگی مسیر، کشتی ایرانیان توان گرفتن آرایش نظامی به شکل ” صف ” را ندارند و از این رو، آنها بصورت ستونی از تنگه عبور کردند که همین امر باعث شد سپاهیان محدود یونانی بتوانند تعداد قابل توجهی از کشتی های ایرانیان را غرق کنند و در کمال ناباوری، شاهد عقب نشینی سپاه ایرانیان باشند و در واقع به یک پیروزی محدود در این نبرد دریایی برسند.

نکته جالب توجه درباره « جنگ سالامیس » چه بود ؟

کلیت جنگ « سالامیس » با شکست ایرانیان همراه بود اما شاید مهمترین نکته درباره این جنگ، هوشمندی آرتمیس یکم کاریا در مواجه با دشمن بود که بطور حیرت انگیزی از نبوغش در فرار از دست سپاهیان یونانی استفاده کرد. آنطور که هرودوت گفته : آرتمیس که در جنگ « سالامیس » رهبری ۵ کشتی ایرانی را برعهده داشت، در زمانی که کشتی های یونانی در تنگنا به دنبال وی بودند، وی با هوشمندی یکی از کشتیان همدستش را غرق کرد تا سپاهیان یونان به این اشتباه بیفتند که حتماً یکی از کشتی های خودی در نزدیکی کشتی آرتمیس هست که باعث غرق شدن آن کشتی کناری اش شده است! به همین جهت از تعقیب وی سرباز زدند و به دنبال سوژه ی دیگری رفتند.

این روایت اگرچه پر از تناقض و ایراد است ( از جمله اینکه این منطقه پر ازدحام در زمان جنگ، شرایطی را داره نبوده که آرتمیس بتواند چنین ترفندی را بکار بگیرد و یا اصلاً چند صد هزار نفر چطور متوجه این اقدام آرتمیس نشده اند ؟! و تناقضات تاریخی دیگر ) اما به نظر می رسد که هرودوت به اندازه کافی به آرتمیس ارادت داشته که از کل سپاهیان ایران در این جنگ، تنها وی و شجاعتش را مورد ستایش قرار داده است!

آرتمیس یکم کاریا چه کسی بود ؟

از وی به عنوان نخستین زن دریانورد نام می برند. پدرِ وی فرمانده شهر هالیکارناس بود و آرتمیس یکم کاریا هم خیلی زود وارد جرگه قدرت شد. از آرتمیس به عنوان یکی از قدرتمندترین زنان آن روزگار نام می برند که شگفتی مردان را برانگیخته بود. گفته می شود که آرتمیس علاوه بر هوش و ذکاوتش در رهبری و چینش استراتژی جنگی، یکی از زیباترین بانوهای زمانه خود بود که از این لحاظ، سرآمد دیگر بانوها به شمار می رفت. آرتمیس تنها زنی بود که خشایارشاه تمام و کمال به آن اعتقاد داشت و بیش از هر فرمانده مرد دیگری، به حرف های او استناد می کرد و از وی مشاوره می گرفت.

در مورد نحوه مرگ آرتمیس یکم کاریا اطلاعات موثقی در دسترس نیست و مورد استناد ترین متن درباره مرگ وی که از « فوتیوس » نقل شده ، از این ماجرا حکایت دارد که آرمتیس یکم کاریا عاشق یک مرد می شود و زمانی که آن مرد به عشق آرتمیس پاسخ منفی می دهد، وی خودش را به دریا می اندازد و خودکشی می کند. البته این روایت چندان معتبر نیست با اینحال “مورد استفاده ترین ” روایتی هست که درباره مرگ آرتمیس یکم کاریا وجود دارد.

تمرکز « ۳۰۰ : خیزش امپراطوری » بر چه بخشی از این جنگ خواهد بود ؟

آنطور که از تریلر فیلم بر می آید، فیلم قرار هست تمرکز خودش را بر روی آرتمیس یکم کاریا با بازی اِوا گرین قرار دهد. در تریلر منتشر شده از این فیلم تاکید زیادی به حضور وی در صحنه ها شده است اما به نظر می رسد که همین تصویر محدود نقش بسته از وی هم بسیار دورتر از واقعیت باشد.

در تریلر این فیلم، آرتمیس بیشتر از اینکه یک زن شجاع و قدرتمند باشد، یک اغواگر و یک زن جذاب است که خودشیفته هست و درگیر لذت های دنیوی! باید دید که « ۳۰۰ : خیزش یک امپراطوری » از کل صفاتِ آرتمیس یکم کاریا که در تاریخ ذکر شده، فقط به جذابیت های ظاهری وی توجه کرده یا به صفات دیگرش از جمله رهبری و نبوغ جنگی اش نیز اشاره ای داشته است.

 

 

دانلود فیلم ۳۰۰ خیزش یک امپراطوری با لینک مستقیم کیفیت ۷۲۰p

 

دانلود زیرنویس فیلم ۳۰۰ خیزش یک امپراطوری با لینک مستقیم کیفیت ۷۲۰p

 

 

 

دانلود فیلم ۳۰۰ خیزش یک امپراطوری – ۳۰۰ Rise of an Empire

فیلم ۳۰۰: Rise of an Empire 2014باران فیلم | دانلود فیلم با …
باران فیلم | دانلود فیلم با لینک مستقیم … برچسب ها : ۳۰۰ : خیزش یک امپراطوری, ۳۰۰ : خیزش یک امپراطوری با زیرنویس فارسی, ۳۰۰ Rise of an …
دانلود فیلم ۳۰۰ : Rise of an Empire 2014 | دانلود فیلم با …
دانلود فیلم ۳۰۰ : Rise of an Empire 2014. دانلود فیلم ۳۰۰ : Rise of an Empire. || 300: خیزش یک امپراطوری ||. || کیفیت عالی BluRay R6 720p …
نقد و بررسی فیلم ۳۰۰ : ظهور یک امپراتوری ( Rise of an …
نقد و بررسی فیلم ۳۰۰ : ظهور یک امپراتوری ( Rise of an Empire:300 ) … اولین قسمت از فیلم « ۳۰۰ » در سال ۲۰۰۶ به اکران عمومی درآمد و توانست با فروشی خیره کننده تبدیل به یکی …… معرفی فیلم ۳۰۰ : خیزش یک امپراطوری – ۳۰۰: Rise of an Empire.
معرفی فیلم خیزش یک امپراطوری – ۳۰۰: Rise of an Empire …
نام فیلم : معرفی فیلم خیزش یک امپراطوری – ۳۰۰: Rise of an Empire … 300 rise of empire دانلود فیلم ۳۰۰ rise of empire فیلم ۳۰۰ معرفی فیلم خیزش یک امپراطوری …
دانلود فیلم ۳۰۰ Rise Of An Empire 2014 با لینک مستقیم …
آرشیو دسته بندی: دانلود فیلم ۳۰۰ Rise Of An Empire 2014 با لینک مستقیم رایگان … نقد فیلم ۳۰۰: Rise of an Empire (سیصد: خیزش امپراطوری) … تریلر فیلم جدید ۳۰۰ قسمت دوم : خیزش یک امپراطوری ( ۳۰۰: Rise of an Empire ).
دانلود فیلم ۳۰۰ Rise of an Empire 2014
Mar 24, 2014 – دانلود فیلم ۳۰۰Rise of an Empire 2014 / “سیصد : خیزش امپراطوری” … تگ‌ها: خلاصه داستان ۳۰۰ Rise of an Empire 2014, دانلود ۳۰۰ Rise of an Empire 2014, دانلود ۳۰۰ Rise of an Empire 2014 کیفیت عالی, دانلود … ارسال یک نظر …
۳۰۰ : خیزش یک امپراطوری » ( ۳۰۰: Rise of an Empire )
دانلود تریلر Hercules: The Legend Begins 2014 … پرونده کامل فیلم « ۳۰۰ : خیزش یک امپراطوری » ( ۳۰۰: Rise of an Empire ) / هالیوود اینبار به کدام واقعه تاریخی …
فیلم ۳۰۰ خیزش امپراطوری | ۳۰۰Rise of an Empire
فیلم ۳۰۰ خیزش امپراطوری,دانلود فیلم ۳۰۰ خیزش امپراطوری,فیلم ۳۰۰ خیزش امپراطوری دانلود,۳۰۰ Rise of an Empire,300 Rise of an Empire download. … پس از شکست یونانی ها در نبرد ترومپیل , آن ها به توصیه ی یک ژنرال یونانی …
دانلود زیرنویس فارسی فیلم ۳۰۰ Rise of an Empire 2014 720p
دانلود فیلم فوق العاده دیدنی و زیبای ۳۰۰iRise of an Empire محصول ۲۰۱۴ آمریکا … اما از تریلر فیلم می توان تقریباً بطور قطعی گفت که « ۳۰۰ : خیزش یک امپراطوری …
دانلود فیلم ۳۰۰ Rise of an Empire 2014 با زیرنویس فارسی
… خلاصه داستان : (خیزش امپراطوری) که به نوعی نسخه دوم فیلم ۳۰۰ است، یک فیلم … برچسب ها : ۲۰۱۴ ۳۰۰ Rise of an Empire 2014 300Rise of an Empire 2014 4مووی …

دانلود فیلم دانلود فیلم ۳۰۰ دانلود فیلم ۳۰۰ Rise of an Empire با کیفیت بالا دانلود فیلم ۳۰۰ Rise of an Empire رایگان دانلود فیلم ۳۰۰ دوبله فارسی دانلود فیلم ۳۰۰ رایگان با کیفیت بالا دانلود فیلم با کیفیت ۱۰۸۰ رایگان دانلود فیلم جدید ۳۰۰-Rise of an Empire دانلود فیلم دوبله فارسی دانلود فیلم رایگان

عکس ماشین عروس - پژو ۴۰۵ اسپرت - منجوق دوزی رو لباس جهانی - اهنگ رپ خارجی - موتورهای تریل ژاپنی - دانلود سریال حریم سلطان - ارسال اس م س با موبایل - اموزش انواع یقه های جدید - متن و ترجمه ی اهنگ هپی - دانلود رایگان اهنگ های دمیس روسوس - سایت لباس نامزدی - ماشین های ایرانی قدیمی - مدل بلوز یقه شل - دانلود اهنگ تولد چناردرکلوب سریال عمرگل لاله - دانلود اهنگ تولد چناردرکلوب سریال عمرگل لاله - آهنگهای قدیمی عروسی - دانلود رایگان آهنگ با ارگ - دانلود آهنگ با ارگ - .ماشین - دانلودموزیک ویدیوگل گلدون من صولتی -



:: برچسب‌ها: 2014 300 2014 دانلود 2014 دانلود فیلم 300 rise 300 Rise of an Empire 300 خیزش 300 خیزش امپراطوری 300 ظهور 300rise 720p دانلود caption empire empire 2014 empire 2014 دانلود empire 300 empire دانلود empire دانلود فیلم empire فیلم Rise of an Empire آرتمس لینک دانلود بهترین سایت اپلود اپلود عکس عکس های اونجوری +18 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



دریافت کد پاپ آپ کلیکی رندمی پشت صفحه ای

دریافت کد پاپ آپ کلیکی رندمی پشت صفحه ای